tirsdag 16. februar 2010

Hei.

Det er fryktelig leit å si dette, men vi er dessverre nødt til å legge ned bloggen. Så liten tid, så mye å gjøre. Dere kjenner til den? Dessuten fikk vi inn altfor få innlegg, og det blir urettferdig overfor dere lesere å drive bloggen halvveis. Vi håper dere har forståelse.

Vi kommer til å la bloggen stå åpen - slik at dere fremdeles kan lese det som allerede er publisert, men det vil ikke komme flere innlegg heretter.

Stor klem fra Sofie og Caroline.

PS. Det er fullt mulig å sende inn innlegg som gjesteinnlegg på Sofsen.com. (Gjesteinnlegget@Sofsen.com).

6 kommentarer:

  1. dumt at dere legger ned bloggen men det er jo kansje ikke så rart det ikke er noe nye historier som legges ut det er vertfall mitt intrykk godt mulig jeg tar feil nå

    SvarSlett
  2. Hvorfor er ikke det rart? :P

    SvarSlett
  3. neeeei :'(
    Dette er favoritt bloggen min jo!!

    SvarSlett
  4. jeg sendte inn historien min men den kom aldri på bloggen...

    SvarSlett
  5. Jeg sendte inn en historie som aldri kom på bloggen. Synd, men jeg forstår dere..

    SvarSlett
  6. Beklager, kanskje vi ikke fikk den.

    SvarSlett

Hvordan var din opplevelse av dette innlegget? Skriv i vei!