lørdag 3. oktober 2009

Hvem er vi?


Jentene bak "Dine Historier" består av temaet
Sofsen og Caroline.

Sofie (also known as Sofsen) var født den 8. februar 1989 og er bosatt på Nedodden, Akershus. Ja, det er "hu derre med to mødre, ADHD og tourettes", vettu... Hun er over gjennomsnittet engasjert og bedriver god, gammeldags lobbyvirksomhet. Akkurat nå har hun et "friår" fra skolen for å finne ut litt mer om hva hun vil bli når hun blir "stor".

Sofsens blogg finner du her: http://www.sofsen.com.

Caroline var født den 29. april 1989 og er bosatt i ei lita nordnorsk bygd like ved Harstad kommune, Sør Troms. Hun har kristne grunnverdier og studerer til å bli barnevernspedagog på høyskolen i Harstad. På fritiden er hun veldig glad i å ta bilder, særlig av mennesker. Hun er generelt opptatt av mennesker.

Carolines blogg finner du her: http://www.icarroi.com.

8 kommentarer:

  1. god idé! så snille dere er!!
    håper dere får inn noen historier da. har ikke noe på hjertet for the moment, det må isåfall bli anonymt.... skal tenke på det :)

    SvarSlett
  2. ps. når man har lagt inn kommentar finnes det ingen link tilbake til hovedsiden.

    SvarSlett
  3. For et utrolig godt initativ! Gleder meg til å følge dere videre...

    SvarSlett
  4. Takk for det dere! :)

    Speilvendt: Jeg skal se på saken, takk for tips :)

    SvarSlett
  5. Så utrolig flott. Denne skal jeg følge videre. Har dere bloglovin ikon noe sted?

    SvarSlett
  6. jeg lagra blogget som bokmerke! :D vil dere dere sånne historier som de dere skrev i dette innlegget?

    SvarSlett
  7. så bra tiltak:D glede meg te å lesa:D å kanskje komme der någe fra meg og en gang

    SvarSlett

Hvordan var din opplevelse av dette innlegget? Skriv i vei!