lørdag 3. oktober 2009

Velkommen til "Dine Historier"!

Hei alle sammen, store og små!

Vi er to jenter på 20 år som kom på en finfin idé! Bloggverdenen er "velsignet" med utrolig mange begavede bloggere som gir mye av seg selv og sine ressursser. Men har akkurat du, som blogger, noen ganger tenkt "jeg skulle ønske jeg kunne tørre å fortelle min historie"? Da er du langt fra alene. Og det er det "Dine Historier" handler om. Her kan du komme med nettopp den historien du kanskje holder litt tilbake. Ved å fylle ut vårt kontaktskjema eller sende en e-post til free_me_carro@hotmail.com kan vi dele din historie her på bloggen vår. Uten at noen vet hvem du er eller hvilken bakgrunn du har.

Dessuten kan du få tilbakemeldinger fra andre, noe som kanskje kan være til hjelp? Noen historier føles for "skumle" eller ubehagelige til å signere med fult navn, men likevel kan det være deilig å "lufte" det hele, og enda bedre: kanskje få råd eller tanker generelt fra andre medmennesker. Her er ingen historie for dum, "på kanten" eller tabubelagt. Her snakker vi åpent sammen og benytter ytringsfriheten vår! :)

Ønsker du å være anonym benytter du deg av kontaktskjemaet, ønsker du ikke å være anonym sender du bare en e-post, enkelt og greit!

Så om du er sint på myndighetene, opplever mobbing, har angst, vil skrive om hvor utrolig lykkelig du er eller alt mulig annet, kontakt oss! Vi vil gjerne både høre og dele din historie!

5 kommentarer:

  1. For et fantastisk konsept!
    Har på følelsen at dette kommer til å bli min yndlingsblogg femover :-)

    SvarSlett
  2. Dere er med i mine beste blogger! :)

    SvarSlett
  3. Det var en utrolig bra ide hvor andre kan skrive hva de føler har gjort og tenker...
    Veldig bra...

    SvarSlett
  4. åh, så herlig med en slik blogg.. skal virkelig fordype meg i denne bloggen;)

    SvarSlett
  5. Så utrolig godt initiativ, det må jeg virkelig si. Her skal jeg definitivt bruke mye tid :)

    SvarSlett

Hvordan var din opplevelse av dette innlegget? Skriv i vei!